søndag 1. februar 2009

litt crazy Otiibe :D

Jeg har hatt det gøy med farger i det siste :D min mann tror jeg er gal, evt at det er karnevalskjoler. Men jeg syns de ble fine da ;) Og O bruker begge med glede!!

Jeg har tegnet mønster selv, med utgangspunkt i et mønster fra Ottobre. Stilen er ekstremt påvirket av diverse flinke damer på sykroken... de lange ribermene er bl.a. hentet derfra!!


Første testkjole... her ble det mye rart :) Mitt første forsøk på raglanermer... det var ikke bare lett!! Men heldigvis synes ikke alle feilene så godt når den er i bruk av en aktiv nesten-4-åring :D

Testkjole to: fargene blir ikke helt riktige her. får se om jeg får tatt actionbilde i dagslys senere... gjorde noen endringer i mønsteret her- mer innsvinget i livet, kortere puffermer, smalere ribbermer og mer skrå raglan. Må fortsatt øve meg litt på raglan, men det gikk myye lettere andre gang- så da er det vel håp :D

til slutt en genser.. den var tiltenkt I, men når alt kom til alt likte hun den ikke likevel... hun nekter stort sett å bruke tingene jeg har sydd til henne.. Fikk så vidt tatt den på henne for å se om den passet... Hvis noen tror de kan gjøre bruk av denne skal de få den gratis, mot porto ;) Den er i størrelse 122, med litt lange ermer for å holde lenger...

Ingen kommentarer: