mandag 2. februar 2009

utfordring...

Jeg fikk denne utfordringen fra hjemme bra en stund før jul.... det ble nok fortrengt i førjuls-maset ;)

4 jobber jeg har hatt:
-husmorassistent på leirsted
-sykepleier på Lovisenberg
-sykepleier på Riksen
-sykepleier på ÅSH

4 filmer jeg kan se om igjen:
:D sikkert de fleste- siden jeg er veldig dårlig på å huske hvilke filmer jeg har sett, og hvilke jeg likte ekstra godt...

4 steder jeg har bodd:
-Askøy
-Oslo
-Tysse
-en øy i nordvest ;)

4 - tv-show jeg liker:
Er veldig altetende... ser enormt masse krim... fire favoritter, tja: Bones, NCSI, PB, Numbers

4 steder jeg har vært på ferie:
-USA
-Tunisia
-Hellas
-Østerrike

4 websider jeg besøker hver dag:
-starter dagen med å chatte på sykroken :D
-vg.no
-sjekker mail nesten hver dag
-blogen min; og skummer da over bloglisten her om det er noe nytt..

4 steder jeg heller ville vært nå:
-se for dere fire sydhavsøyer... mentalt befinner jeg meg på en av dem!! :D

4 bloggere jeg sender denne utfordringen videre til:

Karmaen
soltoppen
lillis
Hege

Ingen kommentarer: