mandag 29. juni 2009

fremskritt...

Nå i sommervarmen blir det lite bloging, og for såvidt ikke så veldig masse sying heller :D Men jeg har ting på gang, som kanskje snart blir ferdige. I mellomtiden tenkte jeg det var på tide å vise fremgangen på hardangersømsduken jeg viste frem for et år siden...(ligger under etiketten hardangersøm) Den har lagt fint i posen sin til omtrent for en måned siden. Jeg kom godt igang igjen, og kjente at det igjen var gøy å brodere. så var det brått slutt på tråden....


Siden sist har jeg blitt ferdig med en rute til + så godt som ferdig med to av trekantene på siden- det skal komme en stjerne i de små firkantene helt til slutt.. jeg har også sydd litt lenger på borden som går rundt de store rutene.


Også i den borden har jeg lagt til dronningstjerner- fordi jeg synes det blir så mye finere da!!



2 kommentarer:

Pia sa...

Heisann Otiibe:D Den hardangerduken din blir jo helt fantastisk nydelig!! Flinke deg:D
Klem fra Pia:D

Soltoppen sa...

Oj,den så virkelig flott ut!*dåne*