onsdag 11. februar 2009

Litt av hvert :)

På morsdagen ordnet jentene, med god hjelp av pappaen, koselig overraskelse til meg da jeg stod opp etter nattevakt. De hadde ryddet og vasket hus og desuten laget deilig bløtkake til dessert. På bordet var det pyntet med duk, lys og gule roser- og jentene hadde laget hvert sitt koselige kort i barnehagen :D Best av alt var gleden i ansiktene deres over å få lage til overraskelse til meg. Tuusen takk, godingene mine :D





De siste dagene har snøen lavet ned, og sørget for glede, vakker stemning og ikke minst mye trim :D etter disse bildene ble tatt har det snødd enda mer, og det ser ikke ut til å ville gi seg enda... Hvis det tar seg en pause blir det en liten ski eller aketur før barnetv i dag :)



Og så må jeg bare vise frem de nye merkelappene mine :D ikke helt perfekt fargegjengiving, desverre... Fra før har jeg de grå med hvit skrift. Hadde tenkt å kjøre safe videre også, men etter å ha chattet med damene på sykroken kom jeg frem til at det var på tide å være litt vågal :D Dermed ble det merkelapper i lilla og turkis, med oransje skrift! En liten ting, men det inspirerer enda mer til å være kreativ med symaskinen!!

Ingen kommentarer: