mandag 19. januar 2009

Endelig syrom!!!

Endelig har jeg fått mitt eget hjørne i huset der alt systashet mitt skal bo!! Veldig etterlengtet for flere her i huset, tror jeg :) Nå kan stuen endelig være bare stue, og jeg kan lettere holde styr på syprosjektene mine!! Det blir også koselig at vi nå har plass til å holde på her hele familien når det passer- med mac, pc, symaskin og tegnesaker kan hele familien kose seg i mange timer :D Er ikke alt som er på plass enda, men det er fullt mulig å sy her og det var det viktigste :)

Har ikke vist frem min vidunderlige Janome før, men her er hun altså- JDC4100.



Det første jeg sydde ferdig på "syrommet" mitt var denne vesken. Har holdt på med den en stund, men av ulike grunner er den ikke blitt ferdig før nå. Denne har fått navnet"drømmen om en annen sommer" og er da som dere kan se omvendt av "sommerdrøm" ;) Utgangspunktet var dotted dream- mønsteret, men mye ble annerledes på denne, både med vilje og pga endel rare ting som skjedde underveis..... Bl.a tror jeg ikke jeg var helt våken den gangen jeg klippet ut delene.....men den lot seg tilslutt sammenføye til en hel veske, med for og avstiving og det hele :D
Vesken er bitte liten og kjempesøt, og har ekstra lange og brede remmer i forhold til mønsteret. Navnet til vesken er brodert på hanken vha Janomen. Inni har den en lomme som lukkes med trykknapp.

Beholder denne vesken selv, med mindre noen protesterer kraftig på det :D
Den rommer ganske mye til tross for den beskjedne størrelsen!!

1 kommentar:

Soltoppen sa...

Koselig syrommet ble da. Kjekt å få se etter å ha hørt om det :)

Herlig og fargerik veske. Minner om sommer...

-Alin-