tirsdag 1. juli 2008

shoping...

Det har blitt litt shoping i ferien også... her er noe av resultatet:

Noen meter med babyull i div farger. Glemte desverre å kjøpe oransje... men kan sikkert ordne det også :) Har diverse prosjekt i tankene for disse her. Blir mest nattevaktsprosjekter.... tror jeg :D
øverst en stripete voksduk, som muligens får et liv som nettopp det før jeg går i gang med å sy andre ting av det ;). Den blåblomstrete nederst er også voksduk- skal muligens bli bilsetebeskytter... Lilla bomullsstoff fra Ikea- klarte å komme derifra med bare en liten rest :D Blåstripet sengetøy og tre stoffbite fra jysk. Hello-Kitty strykemerker- som alt er bortbestilt til veske, nei bukse, nei.... av to ivrige småjenter :)
Da vi kom fra ferie lå det pakke fra s&s på posten: To krittblyanter, to klips- til reisestol, mørkeblått og gult skråbånd, lyseblå kroklisse og hvitt strikk a 2,5cm.
Dessuten var der rød og oransje ribb, lysblå fleece og blå og hvit glidelås. Har en plan for fleecen, men er redd jeg mangler endel ting for å få det til.... og så må jeg finne mønster... vesentlig??

1 kommentar:

Marita sa...

Her var det mye flott! Gleder meg til å se hva du tryller frem her.
-Malia på sykroken-