søndag 14. november 2010

Bowling!!


Bowling er ikke en sport jeg har bedrevet så alt for ofte i mitt liv. Sist var jeg vel 19 år. Skal ikke rekne ut hvor mange år det er siden- er nesten usikker på om jeg klarer å telle så langt.. :-)

Når flere fra klassen til eldstejenta skulle avgårde nå i kveld benyttet vi sjansen til en mor/datter happening- selv om det er farsdag og greier!


Dette var morsomt for store og små. Og selv gamle og giktbrudne damer som meg klarte å få inn en strike!! Resultatet forøvrig trenger vi ikke snakke om...Jeg burde muligens ha spilt på banen ved siden av hvor de reiste et rekkverk så kulen holdt stø kurs mot kjeglene uansett hvor mye de vinglet! :-D


I erklærte fornøyd at hun ville tilbake hver dag, så jeg kan virkelig anbefale å ta barna med på Bowling!! Perfekt familie-/venneaktivitet på en regnværsdag!

Ingen kommentarer: