fredag 20. juni 2008

En drøm av en maskin!!

Maskinen kom omsider i hus etter litt plunder fra posten. Jeg hadde bestemt meg på forhånd at den var fantastisk, og så langt har den ikke skuffet :D har brukt kvelden på å bli kjent med den og teste ut vidunderlige finesser

- som overlocksøm
applikasjonssøm, pyntesøm, automatisk knappehull og knappeisying!!
Da man desverre ikke har alt utstyr i orden enda (so eks kritt; pakke på veg fra stoff og stil!!), skjer det gjerne ulykker... med mindre denne tusjflekken går bort i vask, kan jeg ikke bruke denne kjolen heller til gave... Men om noen har lyst å gjøre bruk av den likevel er det bare å gi en lyd!!
Kjolen ble jeg ellers veldig fornøyd med- sydd av samme dynetrekk som sist, men med for i annet, stripete dynetrekk. Det gikk som en drøm å sy, ingen problemer å runde hjørner- og ikke minst: mulig å regulere hastigheten!!! Det gikk unna, selv med avanserte sømmer!
egentlig ikke tenkt å være tosidig, men i tilfelle eieren ville snu og vende på den, har jeg applikert på en blomst med knapp til pynt. (okei, det var mest fordi jeg ville øve meg.. :p) Men syns det endret den fra kjedelig til litt søt!!
Denne gis bort, evt mot porto ;)

Ingen kommentarer: