torsdag 7. januar 2010

Kaldt nytt år!!

De fleste har vel oppfattet nå at det er veldig, veldig kaldt om dagen!! Siden det er så kaldt blir det lite sying på meg- det frister rett og slett mer å pakke meg inn i et pledd og sitte så nær en varmekilde som mulig!!


I dag måtte jeg bake en kake til barnehagens juletrefest. I den kaken skulle det være Ritzkjeks, men det hadde jeg ikke i hus. Dermed måtte jeg forlate peis og ullpledd og begi meg ut i kulden.


Det var en kald fornøyelse, på tross av x-antall lag med ull under termodressen. Men jeg fikk knipset noen få bilder av det vakre vinterlandskapet på min veg, så da innleder jeg årets blog med å vise frem dem.


Ikke alle bildene ble like bra, men da kunne jeg leke meg litt på dataen!


Ønsker alle som titter innom et Godt nytt år!! Heldigvis går det mot varmere tider, og forhåpentlig kommer sylysten tilbake snarlig. I mellomtiden jobber jeg med å lage meg nettbutikk på Epla.no- mer om det en annen gang!! Vi sees!

1 kommentar:

Administrator sa...

For en flott og kreativ blogg du har! Jeg vil gjerne gi deg en award, du kan kikke innpå bloggen min for å motta den=)
Mvh
Regine
http://personligstrikk.blogspot.com/