søndag 8. mai 2011

Hurra, jeg vant!!


Har du hørt om den fantastiske hagebloggen Moseplassen??? Den er et must for alle hageinteresserte som søker inspirasjon og kunnskap om hage!! Her finner du også konkurranser og give-aways, samt en oversikt over hageprogram på tv og nett. Har du ikke vært der før, skynd deg og besøk bloggen, du vil ikke angre!! Anne som driver Moseplassen er helt utrolig på å samle og formidle kunnskap om hage, og hun har også blogen hageblogger som er en portal til en mengde herlige blogger som omhandler hage og mye mer. Her er det mye god lesing for den som er ute etter inspirasjon!!


Jeg har vært så ubeskrivelig heldig å vinne premier hos Moseplassen ikke bare en, men to ganger på kort tid!!

Først vant jeg pakker med blomsterertfrø. De er sådd i diverse melkekartonger og dorullholdere- etter oppskrift fra Moseplassen selvfølgelig. Jeg gjør mitt ytterste for å holde dem i live til det er tid for å plante ut i hagen. Skulle det mislykkes er det hvertfall på grunn av at mine fingre ikke er grønne nok, og ikke pga dårlige råd fra Anne/Moseplassen!! :)

I dag fikk jeg vite at jeg dessuten er en av fire heldige vinnere som får tre stk Blodbegerplanter hver!! Blodbeger er i følge Anne en ettårig klatreplante som ikke er alt for vanskelig å få til. Midt i blinken for meg det!! :-D Gleder meg til de kommer i posten og jeg får satt dem i jord igjen.

Kanskje er dette det sparket jeg trenger til å komme i gang med bloggingen igjen. Jeg har vært litt 'vårslapp' i forhold til bloggen i det siste- ikke fordi jeg ikke har noe å blogge om, mer fordi det foregår så mye annet som tar energien min. :-) Nå skal jeg ha fri i tre uker for å fokusere på hus, trening og hage. I den rekkefølgen!! (Og om dere hørte et stort drønn nå, så var det bare alle som kjenner meg som unisont datt i golvet når de leste ordet trening i min blogg ;-) )

PS! Dagens bilder er hentet fra Moseplassen. Håper det er greit, Anne??! :-)

Ingen kommentarer: