søndag 30. august 2009

noen baby-kjoler.

Her er to av kjolene jeg sydde i sommer. Det gjenstod kun noen detaljer, og de var på full fart ned i ufo-posen min.... Men denne uken har vi hatt syalong på sykroken med fokus på kjoler- og det var det sparket jeg trengte til å komme igang. Nå gjenstår bare tre kjoler fra sommersyingen min, og den ene blir nok dukkekjole for jentene pga noen uopprettelige feil.... Når jeg får somlet meg til å fullføre de siste to tør jeg ikke spå om....

Først en bambi-kjole- sydd av samme mønster som denne kjolen. stoffene er blå poplin med hvite prikker, tynn grå jersey og et lilla stoff jeg ikke er sikker på hva er- alle fra s&s. Bambi har fått en perle til øye + en på snuten. Str 86, pris på forespørsel. (dvs jeg har ikke klart å tenke ut noen pris enda :D)


Denne er sydd av et mønster fra Ottobre 6/08, str 62. Stoffet er babycord med blomstermønster fra s&s. Begge kjolene har trykknapper. Pris på forespørsel.

1 kommentar:

Heilt spesiell sa...

Utrolig skjønne!!Nydelige begge to men den første var favoritten!