onsdag 18. mars 2009

Gave til meg :D

Jeg har vært med på nok en runde med "hemmelig venn" på sykroken :) I går lå det en spennende pakke til meg i postkassen!! Den falt virkelig i smak, og jeg gleder meg masse til jeg har tid til å skape noe av alt dette!!- ideene strømmer på :D

Tuuusen takk til min hemmelige venn, som jeg "kjenner" som Melkebart :D gaven var midt i blinken!!

Først et oversiktsbilde over alt sammen:


Jeg fikk en flott lue, og jentene hver sin klemme med heklet blomst på- vi er superfornøyde alle tre!! :D O ville nesten ikke ta sin av seg når hun skulle legge seg i går, og I insisterte på å ha sin på i barnehagen.
Et rosa fløyelsstoff, og et nydelig blomstrete bomullstoff.
To virkelige skatter- som jeg har ønsket meg lenge!!! Tuusen takk- jeg har ikke ord for hva jeg føler for disse stoffene!!!
Bånd og knapper kan jo aldri slå feil, fargen kommer desverre ikke frem på bildet her- kroklissen er nyydelig limefarget, og knappene har smilefjes :)
må bare si det en gang til :) Tusen hjertelig takk!! Denne gaven gjorde meg skikkelig glad!! :D

Ingen kommentarer: