torsdag 19. mars 2009

..og dette lagde jeg til min hemmelige venn ;)

Til min hemmelige venn sydde jeg et bærenett/veske, i et nydelig stoff fra Åhlens. Jeg har sydd noen slike nett i det siste, for å ha til gaver- og kjenner at jeg er bittelitte kjempelei av å sy dem :D Men de blir hvertfall fine- og er praktiske å ha... fremgangsmåten har jeg lært av annesand, den finner dere i blogen hennes som jeg linker til herfra blogen ;)


Min hemmelige venn, prinsessevilikke, har en mini prinsesse som hvertfall ville ha rosa skjørt. Jeg hadde ikke rosa stoff, men rød cord med rosa detaljer ble veldig prinsessete det også :D Jeg holder på med tilsvarende skjørt til mine jenter, med litt andre detaljer, kanskje de til og med blir ferdige en gang ;)

Nå kan jeg endelig melde om at det skumle prosjektet mitt er ferdig og ble postlagt i dag. Rekner med å bloge resultatet litt ut i neste uke- kunden har førsterett til å se og godkjenne... I morgen reiser jeg til Oslo- der skal jeg treffe mange nettvenner og til og med noen venner jeg har truffet på mer tradisjonelt vis :D Gleder meg masse. Som jeg har nevnt før skal jeg sy en apekatt- hvis det blir vellykket skal jeg vise frem den også når jeg kommer hjem igjen :D

Ønsker dere alle en flott helg!!

Ingen kommentarer: