søndag 9. januar 2011

She is back!!!




 Får starte med å ønske alle mine lesere et riktig godt nytt år!! Ikke hadde jeg trodd at det skulle ta sååå lang tid å komme seg på nett igjen, men det gjorde det altså! Og når jeg først fikk kontakt med verdensveven igjen ble det noe krøll med bildeopplastingen fra macen. Nå har jeg funnet en i overkant tungvint måte, forhåpentlig finner jeg tilbake til tidligere tiders lettvinte måte, men enn så lenge får dette duge!!

Vi har lagt bak oss en begivenhetsrik måned, og jeg gleder meg til å dele noe av det med dere. Siden det er såpass tungvint å laste ned bilder, vil det ta litt tid å få puslet sammen et innlegg om oppussingen. Enn så lenge deler jeg disse bildene av utsikten vår. For selv om utsikten vår nå ikke kan sammenliknes med den vi hadde fra rekkehuset, så kan vi ikke klage om vi bare zoomer forbi nabohusene!!

 Fjell, skyer og farger skifter hele tiden, skikkelig levende kunst!! Disse bildene ble tatt en tidlig formiddag i desember i det solen tittet opp over fjellene. (håper ikke bildene er for mørke nå da... ikke akkurat en mesterfotograf nei- mulig jeg har nevnt det før??? ;-))





Ha en fortsatt fin kveld!!

Ingen kommentarer: