mandag 4. oktober 2010

Etterlysning!!

Som nevnt har jeg igjen fått overskudd til å tenke planlegging av nytt hus, og i den forbindelse har jeg satt meg fore å tenke gjennom praktisk bruk av hvert enkelt rom!! Hva skal rommet brukes til, hva skal vi oppbevare der og ikke minst hvordan skal vi oppbevare det???

Her er det da jeg vil komme med en etterlysning, foreløpig av det generelle slaget, mulig jeg kommer tilbake med mer konkrete etterlysninger siden når hodet mitt har planlagt litt til!!

Altså: Har du tips til geniale oppbevaringsløsninger??? Om du enten har bloget om slike tips selv, eller har kommet over andre brilliante blogere- fortell meg om det!! Kanskje du har googlet og gjort fantastiske funn på den store weben?? Del linken med meg!!

talk to me people!! Skriv i kommentarfeltet, send meg en mail, ta kontakt på facebook, eller kom innom for en kopp kaffe og en lang prat om hvordan du får rotet til å 'forsvinne' hjemme hos deg!! :-)

Håper å få mange lure tips, og lager gjerne en liste med linker nederst her etterhvert som det strømmer på!

Det var ikke voldsom respons på dette innlegget :-), men jeg fikk i hvertfall tips om denne artikkelen som stod i Dagbladet i dag. Endel gode idèer der.

Ingen kommentarer: