tirsdag 27. juli 2010

en liten sommerveske



Det har ikke vært så mye sommer å snakke om hittil i år, men det er jo fortsatt Juli, så det er kanskje håp om litt sol og varme fortsatt?? Det satte hvertfall inn med skikkelig godvær straks ferien min var over!! Selv om det ble mange innedager i løpet av ferien ble det ikke brukt så veldig mye tid foran symaskinene mine, hvertfall ikke så mye som jeg hadde ønsket meg. Men jeg har da fått sydd denne lille vesken som min mor bestilte i fjor sommer en gang...


Hun har selv valgt ut dongeristoffet og bestemt fargen på foret. Så har jeg dykket ned i samlingen min av bånd og knapper og kom til slutt frem til denne kombinasjonen. På ene siden har vesken fått en pyntebord bestående av tre ulike grønne bånd og en grønn knapp. Siden det er litt lilla/rosa i blomstene på det ene båndet, fikk den andre siden knapper i liknende farger + limefargede kroklisser. Lilla otiibe lapp ble det også.


Inni har vesken fått to mindre lommer med en liten rosa blomst til pynt, en liten glidelåslomme, og en større glidelåslomme som deler vesken i to rom


En liten veske, men den rommer likevel veldig mye!! Veskens mål er ca 20 x 21 x 6cm, hanken ca 88cm


En liten kattepus klarte å få klørne sine i hanken mens jeg såg en annen veg, og dermed ble også hanken pyntet litt med blomster i passende farger.
Mønsteret er mitt eget.
Vaskes på 40 grader
 pris 500,-

Ingen kommentarer: