torsdag 30. juli 2009

skjørt til meg!

I vår var det en along på sykroken, der de som deltok sydde seg vendbare a-linjeskjørt. Jeg er litt treig og fikk ikke hevet meg med på den alongen. Men skjørt ville jeg ha likevel :D

Mitt er sydd av grov lin og turkis rib fra s&s, kantet og applikert med turkis/oransje bomull fra Lappestua. Det er foret med bomullsateng fra Kid, og har en kjempesøt knapp fra mormors samling.

(Skjørtet har vært brukt og vasket før bildet ble tatt.... men jeg hadde ikke tid til å la det få en omgang med strykehjernet også....)

2 kommentarer:

Soltoppen sa...

Det ble et herlig og lyst skjørt til mange anledninger.

Elin Osa Søreng sa...

For et herlig glaskjørt! Imponert over dere som får til å sy både det ene og det andre, jeg er så fersk at det ryker av meg mht søm ;o)Ha en fin helg, hilsen Elin