søndag 12. oktober 2008

...

Det skjer ikke så veldig mye på symaskinfronten om dagen, da det er mye jobbing- og strikking.... men så skulle jeg ha med meg ørten strikkepinner på jobb en dag, og fant ut at jeg trengte et strikkepinneetui... Så da smelte jeg sammen dette i løpet av noen minutter!! Sømmene er ikke beine overalt, men tar det ikke så nøye når det er til meg selv- legger mer flid i det når jeg syr gaver o.l :D Stoffene er en svart fløyelsgardin fra Kid, og bomullstoff jeg fikk fra LilleL. Skråbånd fra S&S. Det er plass til å sy flere "rom", men tar det etterhvert som jeg kjøper flere strikkepinner, nå får jeg også plass til rundpinnene mine i denne.
Her er det fantastiske stoffet jeg kjøpte av LilleLeo da jeg var i Bergen... Det var umulig å få kameraet til å vise de riktige fargene- det er mye skarpere gult og oransje- skikkelige solskinnsfarger!!!

Har også oppdatert strikkeinnlegget mitt lengre ned på siden ;)