onsdag 2. april 2008

reisestol

Etter inspirasjon fra sykroken har jeg prøvd meg på en reisestol. Utformingen ble til etterhvert, med utgangspunkt i noen stoffrester jeg hadde liggende. Den er ikke helt ferdig, jeg mangler noen klips eller annet til å feste stroppene med. Hadde bare en dukke som modell mens jeg sydde, men femåringen min fikk også plass i den, så det skal være mulig å tilpasse til riktig aldersgruppe... Den er også lagd slik at den skal passe de fleste stoler.

Er veldig fornøyd med fargene. Det blir en perfekt gave til en venninne som venter barn nå til sommeren!



på bildene er den veldig uferdig, mangler noen stropper, og flere deler som bare er festet med nåler, men det ferdige resultatet skiller seg ikke nevneverdig fra dette :D Første gang jeg har prøvd meg på applikasjon- ikke verdens fineste, men utført med min maskin er det nesten et lite mirakel :P I front er det mulig å brette opp kanten for å tilpasse et større barn, men der glemte jeg desverre applikasjonen før jeg sydde sammen delene.. man lærer stadig noe..




Ingen kommentarer: