tirsdag 15. juni 2010

ubevisst copycat!

I sy-verdenen finnes det mange dyktige damer som imponerer og inspirerer! Og det er ikke til å stikke under en stol at man blir påvirket av det man ser! Nå for tiden florerer det av lekre sommerkjoler med raglanermer og strikk i halsen, og uten at jeg helt hadde en bevisst plan med det så hadde jeg plutselig sydd en jeg også!! At vi er så mange som liker å sy disse kjolene skyldes nok at det både er morsomt og enkelt- og at det blir veldig lekkert!!!

Utgangspunktet for min kjole er en helt vanlig Otiibe-kjole. Med noen endringer her og der så ble kjolen seende slik ut:


Kjolen er i deilig, myk velour fra stoff og stil, brun og limegrønn. Den har strikk i halsen og rundt de korte ermene, og er pyntet med en enkel blomst. Blomsten har også fått en søt liten 'vanndråpe' i form av en strassten. En enkel kjole, men likevel veldig vakker der den henger på syrommet mitt. Jeg må stadig bort og stryke på den og bare nyte de deilige fargene.

Og så er jeg så glad for at vi flyttet på plommetreet vårt, for nå har jeg det perfekte klesstativ når jeg skal ta bilder i vakkert sommervær!!


Fargene kommer best frem på det nederste bildet.

Pris 380,-
str 122-128 (men kan brukes lenge, da den etterhvert kan brukes som tunika)
vaskes på 40 grader
Mønster: eget

2 kommentarer:

hjemme bra sa...

Denne kjolen var skikkelig lekker!

Anonym sa...

Takk for interessant informasjon