mandag 14. desember 2009

Ballongskjørt


Jeg har lenge hatt lyst til å sy et ballongskjørt etter Gekkos fremgangsmåte, og i kveld fikk jeg endelig gjennomført det!! Jeg skjønte ikke helt hva jeg drev med undervegs, men det hadde jo Gekko advart om- og jammen ble det ikke rett til slutt!! Det blir nok flere slike etterhvert!! Dette stoffet har lagt her siden tidlig i sommer og bedt pent om å få bli til noe, og det passet jo perfekt til et skjørt!! Forhåpentlig vil skjørtet passe til minstejenta mi, og kanskje får det til og med lov å bli med på nissefest i morgen!

Mønster er modifisert fra Ottobre, str 116. Stoffet har en snill venninne kjøpt for meg i Tyskland. Foret med rødt satenglaken.

Edit: denne blir visst edstejentens- hun ble forelsket med en gang. yngste derimot kastet et halvt blikk på det og sa det var stygt! jaaaaja!!

Ingen kommentarer: